۱۳۸۹ آبان ۲۰, پنجشنبه

Leos Carax



.
Les Amant du Pont-Neuf (1991) a

9/10
.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

من از شما بسیار سپاسگزارم بابت معرفی فیلمها. من اول میروم در یوتوب قسمتی از فیلم را میبینم. بعد میروم به بازار دهی که در آن زندگی میکنم. در این بازار ما یک مغازه دی وی دی و سی دی فروشی داریم که مرتبا فیلمهای قدیمی را به قیمت خیلی کم حراج میکند. بعد من میروم از فیلمی که شما معرفی کرده اید و من هم خیلی خوشم آمده وقیمتش هم خیلی ارزان است میخرم. باز هم فیلم معرفی کنید متشکرم.این فیلم خیلی قشنگ بود. خب فیلمهای فرانسوی چیز دیگری است.

راستی من در تی وی هلند یک فیلم از فستیوال جهانی فیلمهای کوتاه دیدم. من از فیلمهای آمریکایی خوشم نمی آید ولی در این فستیوال با فیلمهای سینمای آوانگارد آمریکایی آشنا شدم.
شاهکاری بود. گویا آن هم حکایتی است که گویا شانس دیدنش فقط در اینطور فستیوالها دست میدهد.ضمنا من خواننده خاموش وب لوگتان هستم نترسید. هی به وب لوگ اتان سر میزنم تا لیست فیلم تهیه کنم! برای خودم که بعدا با خواهرم که پیش من نیست بنشینیم نگاه کنیم. ببخشید نامه ام طولانی شد.

لاله گفت...

همین طوری احساس کردم باید آپ دیت شده باشی

ناشناس گفت...

چه آدم بامزه ای بود ایشان. تو دهشون فیلمهای آوانگارد میبینه با خواهرش.

ناشناس گفت...

از بچه های اطلاعات هم به وب لوگت سر میزنند. مواظب باش.

ناشناس گفت...

برای ناشناس شماره 2 و 3
اوی اوی اوی من نمیدونستم خوانندگان این وب لوگ اینقدر متوهم وبچه هستند . کلی ناامید شدم. عزیز دل دنیا کوچیک شده. اگه شماهم امکانش رو داشته باشی که فیلم آوانگارد رو توی یه ده ساکت و آروم با خواهرت روی کاناپه لم بدی و نگاه کنی تعجب نمیکردی و متوجه میشدی که خیلیها اینکار رو میکنند.
و ناشناس شماره 3
خب که چی؟ چرا پانیک ایجاد میکنی؟
گیرم که اطلاعاتی به اینجا سر بزنه. خب بعدش؟ غیر از اینکه اون طفلک هم فرصتی پیدا میکنه با سلیقه ای کمی متفات آشنا بشه؟یا تست سینمایی اش تغییر کنه؟ مگر اطلاعاتی شاخ داره یا دم؟باید اونقدر از خودت مطمئن باشی که بتونی سالم و متقاعد با اطلاعاتی هم ارتباط برقرار کنی.
اینها همه از مزایای کوچک شدن دنیاست و دنیای دیجیتالی! و و زندگی در یک ده. جهانی فکر کن! نترس و زندگی کن .