۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

که..؟



خب این LSDa ما که وصل نشد و همین طور موند ته ذهنم که اولین آهنگی که برم سراغش لوری اندرسون خواهد بود که معلوم نیست که پسند واقع شود و بعد آهنگ هایی هست که می دونم به دانلود بیارزند و شاید اول از همه سولو های فرد فرث باشه و بعد ازون حواشی مارس ولتا شاید و سولو های ادرین بلو و لیندزی کوپر و خب حالا بقیه ش بماند. یه کتابی رو بالاخره شروع کردم و به این نتیجه رسیدم که برعکس چندتا کتاب دیگه که اول خواستم بخونمشون بعد فیلمشون رو ببینم این یکی اول فیلمشو ببینم. تو یه لیستی دیدم که داردش. فیلمی که ترجمه ش کردن صورعریان. نویسنده: ویلیام باروژ که از قضا یه جا خوندم وارد دکلمه بازی های لوری اندرسون هم میشه و برام جالب بود این قضیه حتی ازین که فهمیدم لوری اندرسون دوست دختر لو رید هستش هم جالب تر بود. جالب تر ازین حرفا شاید علاقه ی کارگردان صور عریان به ویلیام باروژ باشه. اول کتاب صورعریان یه مقدمه ای از جی.جی.بالارد هست که خب از قضا کراننبرگ کارگردان صورعریان یه فیلمی از بالارد هم ساخته که قبلا تعریفش رفته است و من کلی می پسندیدمش. داشتم دنبال عکسا لوری می گشتم یه وقتی که ببینم آی.کیو تصویریش بالاست یا نه. امروز دوباره این کارو کردم. هر چند به بیورک نمی رسه ولی تایید می کنم که ذکاوت منده. خب همون طور که بهداد شاید به سمع و نظرتون رسونده باشه هوش هیجانی اعتبار بیشتری از هوشی داری که بهش می گیم آی کیو و هوش هیجانی اسمش ای کیو باشد و به اینجاها که می رسیم من دوست دارم یه چیزی تعریف کنم به نام هوش شاعرانه که خب شاید فرقی با هوش هیجانی نداشته باشه ولی من دوست دارم یه چیزی باشه فراتر. P.E.Q په آنگاه کیو یادتونه؟ پوئتیکال!!! لوری اندرسون رو برا امیر تعریف کردم. امیدوارم امیر هنوز دانلود نکرده باشه که من ازش نگیرم و خودم دانلود کنم. امیر دانلود نکن. این هوش شاعرانه تعریفش برا خودم هم در کلام نمی گنجه ولی همون قضیه ای میشه که گفتم برا من آدم ها دو دسته اند: اونایی که از "موسیو هولو" لذت می برند و اونایی که نمی برند. یعنی ته دلم به اونایی که نمی تونن فیلما ژاک تاتی رو درک کنن فحش هم می دم که بماند. تو این عکسه لوری یه کم خنگ می زنه ولی بازم می شه یه چیزایی ته نگاهش دید. راستی دیشب هم خیلی خوب و خوش گذشت و صبح هم که خیس شده بود همه جا خیلی خوب بود. امیدوارم از آرامش های سکون دهنده نبوده باشه و حرکت و حرکت و حرکت

۱ نظر:

puya گفت...

سلام - وقت به خير -
naked lunch ويليام باروژ رو خوندي؟