۱۳۹۰ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

اواخر فروردین








اول: نمی دونم می دونید یا نه؟ من عاشق عکس های مربوط به فیلم ها هم هستم। مووی استیلز! اوکی؟ و خیلی زیاد تا ازین عکس ها دارم و خیلی زیاد بار نگاهشون می کنم। در مورد خاصیت عجیب و دل انگیز عکس فیلم به سختی بتونم چیزی بگم ولی خب خودتون بفهمید। یکی ازین عکسایی که خیلی خوبه مربوطه به یه فیلم خون آشامی به اسم (لت د رایت وان این/ بزار راستکیه بیاد توو) که یه فیلم سوئدیه و راستش رو بخواهید من نمره ی بدی بهش نمی دم، شاید سه چهار تا تصویر ازین فیلم دارم که گاهی دیده میشن، یکی ازین ها یه نمای بازی از یه استخر سرپوشیده است که یه دختری با لباس یه کناریش نشسته و دستاش رو صورتشه که یادم نیست همون دختر خون آشامه بود یا نه و دو تا جسد متلاشی از دور دیده میشن که کنار آب دراز افتادند و آب هم بسیار زلال برای خودش در حال سکون। تصویر وحشتناکیه و من نمی دونم چرا انقدر برام تأثیرگذار بوده
دوم: یه عینک دست دوم خریدم که بسیار زیباست و دوست داشتنی। با التماس آقای عینک ساز حاضر شد شیشه بندازه بهش و حالا کمی بهش سوهان زدم تا باز تر شه و برام تنگ نباشه ولی فشار میاره شقیقه هام هنوز و باید بیشتر سوهان بزنمش
سوم: یکی از اساتید دانشگاه قبلی در شرکت مشغول به کار شدند و همچنان خیلی تحویلش نمی گیرم نمی دونم چرا... درسته علاقه ای بهش ندارم و کلا روی اعصابه ولی یه جوری فقط با سلام و اینا قضیه پیش رفته که برای خودم هم عجیبه کلا
چهارم: امورات زندگی بسیار تند عقب می افتند

.
هفتم: جات خالی تنهایی خیلی خوش میگذره

هشتم: امروز یه آقایی بود توی اورژانس بیمارستان که یکیش مرده بود و ناراحت بود و گریه می کرد و یه جمله ای رو مرتب می گفت به همراهش: شدند پنج نفر
نهم: به یه دوستی گفتم روش استفاده از یه وسیله ای رو به من یاد بده। این وسیله رو از یکی قرض کردم। از کی؟ از کسی که دوست پسر دوست دوران دبیرستانش همونیه که میخاد به من یاد بده چه جوری ازین وسیله استفاده کنم। عجیب نیست؟ باشه عجیب نیست ولی این وسیله رو دوستم مثلا هشت سال پیش استفاده می کرده و دوستش که دوست دختر دوست من باشه هم این وسیله رو هفت هشت سال پیش برای خودش تهیه کرده بوده। این دوستم که میخاد به من یاد بده خودش بعدتر از دوستش این وسیله رو تهیه کرده بوده و من هم خیلی بعدتر از دوستم که ازش قرض کردم وسیله ش رو این وسیله رو فراهم کردم। خب؟ اصلا می فهمی؟
.

هیچ نظری موجود نیست: