۱۳۹۰ فروردین ۳۱, چهارشنبه

از کجا معلوم ؟


ایران : 50%
هلند: 22%
آمریکا: 17%
آلمان: 4%
و بریتانیا، افغانستان، ژاپن و کانادا به ترتیب و با درصدهایی کمتر شماری از بازدیدکنندگان این وبلاگ مسخره هستند که برای من بسیار جالب و هیجان انگیزه علی رغم این که خودم باید اذعان کنم که این وبلاگ رو نمی پسندم و یا بهتر بگم چند وقتیه که اصلا بدم میاد ازش و اگه ازش بدم نمیومد تا حالا به کسی که باید بخوندش معرفیش کرده بودم। به هر حال باید از دوستانی که این وبلاگ رو تحویل می گیرند تشکر کنم و بگم که ما رو بیشتر در جریان نظرات خودشون قرار بدهند। یعنی میخام بگم یه مطالبی نوشتم قبلا که واقعا و انصافا مزخرف هستند و ازین که هیچ کس یه کلام هم نمیگه بابا این دری وری ها چیه باید ابراز نگرانی کنم... ای داد... در ضمن از تعداد مشترکین هم یک نفر کاسته شده به تازگی که جای بسی تاسف برای بنده و خوشحالی برای آن بنده وجود دارد... یاه... یاه... ضمنا از کلیدی ترین کلمه ای که در جستجوهای اینترنتی به این وب بنده ره یافته است کلمه ی "حالت" بوده که بر خلاف تصور ده برابر بیشتر از "تناسلی" جستجو شده...
.
.

۲ نظر:

لاله گفت...

بعد از خیلی وقت، اتفاقی اومدم اینجا. دلم نمی خواد بگم، ولی خوندم.

ناشناس گفت...

احتمالا منظورش از اون یه نفر که کم شده تو نبودی
لیکن بلاگ شما مایه انتقال رو فراهم میاره. بعد چون یه ذره عجیبه عده ای ممکنه فکرهای خاصی به ذهنشون برسه. ما تو دهاتمون تو هلند همچین بلگی نداریم. مردم سلیقه هاشون آب کشیده. از بیکاری و خودنمایی به چه کارها که نمی افتیم